poniedziałek, 20 lipca 2015

Zapowiedź środowej aktu na Instagramie

Cześć!!
Przeglądam sobie dziś instagrama i patrzę, że team SSO dodali filmik. Sami zobaczcie
Ogólnie jeśli chcecie możecie również mnie obserwować na IG, jestem pod loginem Julia Pinestorm.
Tak w ogóle na filmiku widać plażę Fort Pinta, w tle słychać muzykę Raptora :D co oznacza, że w tą środę pojawi się on ponownie w StarStable.
Zmieniając nieco temat, dziś był rajd z GameMasterLovisa :)
Ktoś z Was może był??? Było dość miło, ale w połowie musiałam się zwijać z rajdu. Nie zapomnijcie, że jutro również GM prowadzi rajd tylko na serwerze Honey Valley.



Jeszcze łapcie filmik jaki ostatnio zmontowałam :D

Byliście na spotkaniu? Podoba Wam się zapowiedź aktualizacji?

11 komentarzy:

  1. Heh załapałam się na zdjęciu :p Na spotkaniu byłam, ale się później zgubiłam :/ PS Na 3 zdj. koło Pauli W. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia na sso jestem Ursula Pandagirl
    wysłałam ci wiadomość na wp.pl proszę cię żebyś ją przeczytała i dała mi odpowiedz
    Ursula Pandagirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś odpiszę :) dawno nie wchodziłam na pocztę.

      Usuń
  3. Ja nie byłam na spotkaniu i jutro też nie będę :c A ta aktualizacja zapowiada się fajna :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde a ja ie mg na sso wchodzić tyle mnie ominie :c

    OdpowiedzUsuń
  5. ja byłam ale przed samym początkiem musiałam się zmyć :) P.S.: Widziałam Cię na padoku Stefcia :) (o ile pamiętasz, ja to ta na Fiordziku xDDDD byłam x3)

    OdpowiedzUsuń