środa, 22 kwietnia 2015

Aktualizacje w Moorland 22.04.15

Hejo :) 
Dziś środa, a wiążą się z tym aktualizacje.
Pisaliście testy gimnazjalne? Jak Wam poszło? Ja dopiero za rok będę pisać xD
Tak w ogóle mam zamiar dać kolejny rozdział opowiadania, wstawię dziś lub jutro.
Wracając do tematu posta...

Co dodali:

- Remont Moorland. Nowy wygląd zabudowania, stajni, nawet pracowni Conrada i domku Mrs.Holdsworth
Aktualizacje wokół Moorland!
Nowy domek Pani Holdsworth!
wygląda to mega xD

- Nowy sklep z okazji odnowienia Moorland:

całkiem nowe ubrania i sprzęt

- Nowe zadania

Zadania dzięki którym, odkryjecie nowy wygląd Moorland

-Uwaga Złodziej

Jakiś podejrzany typek kręci się po Moorland i Jenna próbuje odkryć, kto to może być. Aby mieć dostęp do tych zadań, musisz ukończyć zadanie z Jamesem i Centrum Handlowym, a także z torem kucykowym

- May potrzebuje twojej pomocy

Pomóż May odnaleźć Lynxa
Lynx jest bardzo zadziornym koniem, należącym do kuzynki May!
dwa ostatnie zadania dostępny tylko dla StarRider

-Targ Koni

Eddie i Ferdinand otworzyli targ koni na arenie Stajni Jorvik

Jak Wam się podobają aktualizacje?
Moim zdaniem fajnie, że dają nowy wygląd miasteczek xD 

5 komentarzy:

  1. Moor jest teraz o wiele ładniejsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te moor xd <3 /Ari

    OdpowiedzUsuń
  3. Moorland bardzo mi się podoba ;) ale wolę poprzedni wygląd Loretty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam już wyniki testów! ;D
    Polski- 86%
    Angielski- 98%
    Matma- 70% ;-;

    Pati

    OdpowiedzUsuń