niedziela, 26 kwietnia 2015

Rajd blogerek

Hejo :)
 Wczoraj odbył się długo oczekiwany rajd blogerek. Mimo naszych starań nie wszystko wyszło jak chciałyśmy, było dość spore zamieszanie. Już od godziny 14:30 dużo osób czekało na Opuszczonej Farmie na Wzgórzu Nilmera. Kiedy się zjawiłyśmy ludzie miło nas przywitali. Następnie odbył się rajd na terenie dla nie SR, poprowadziła go Melissa, za co jej gratuluję, gdyż trasę wymyślała na bieżąco. Trochę ludzi się pogubiło podczas wycieczki. Odbył się piknik i pławienie koni. Ogólnie było nawet miło i dziękuję wszystkim za przybycie :) Mam nadzieję, że następnym razem, jeśli taki będzie, wszystko wyjdzie nieco lepiej. Tutaj kilka zdjęć :)
Przed rajdem
Team SGC :'D w oddali 
Ruszamy :)
Może widzicie siebie na zdjęciach? :D Pochwalcie się w komach

12 komentarzy:

  1. Super było! :D Załapałam się na dwóch zdjęciach :) / Arisha M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam na rajdzie,bo wyruszyliście o 14:30 a ja przyjechałam o 15:00 i czekałam z 30 minut dziękuję za taki rajd! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruszyliśmy równo o 15 :) z zegarkiem w ręku

      Usuń
    2. Czekałam jak jechałam było narazie mało osób potem było wiecej pojechalam punktualnie i na umowione miejsce a potem po paru minutach pisali, że nas wystawiliscie bardziej muwili, że Mel

      Usuń
  3. Było Extra! Ja się załapałam na 3 zdjęciach ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ksera z nas hyhyhyhy <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie było :( Zapomniałam D: Julia, jak będziesz w RMC miała miejsce to mnie zaprosisz? :D



    Olympia Ponylake ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie było mnie, bo zepsuł mi się komp.
    Zapraszam
    sso-julie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie było mnie :(
    zapraszam
    www.starstable-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest !!!! Jestem na jednym zdjęciu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co ja pacze? Mnie pacze :O Na przedostatnim zdjęciu się załapałam ^^

    OdpowiedzUsuń