niedziela, 12 kwietnia 2015

Konkurs!!! Win SR or SC

RED - English
BIAŁY- Polski

Hejo :) Jak pewnie wiecie blog jest prowadzony od 2 miesięcy :) Przez ten okres dotarliśmy do 10k wyświetleń i 28 obserwatorów. Postanowiłam zrobić dla Was bardzo prosty i interesujący konkurs.
Nagrodą będzie StarRider na 44dni lub 738 StarCoins (w ofercie double). Nagrodę otrzymasz poprzez drogę mobilną (podanie nr telefonu w miejscu do tego wskazanym). Konkurs będzie losowy, a numerki będą dawane w kolejności zgłoszeń. Wybrać zwycięzce pomoże program losowe.pl
Hi everyone :) Maybe You know that my blog is since 2 months and I decided to do this competition for You. The prize will be 44 days StarRider or 738 Star Coins in double. The competition will be random :) Good Luck

Wymagania:
What to do:
- zaobserwuj mój kanał na YT
YT channel klik
-follow my YT channel
- skomentuj ten post i napisz swój login w grze
- comment this post and write  your username in SSO
- udostępnij link do konkursu na wybranym portalu społecznościowym (fb, blog, instagram, twitter, tumblr itp)
- share a link to this competition on a social network, for example fb, instagram, YT, twitter, tumblr 
Wymagania nie są duże :) Ale chciałabym aby wzięło udział chociaż 30 osób :) Wyniki konkursu będą 20 maja. Powodzenia





271 komentarzy:

  1. Heey :3 found it :D!
    Pia Crazystar ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę z konta mojej siostry, bo zapomniałam hasła do mojego xD

    Julia Pandanight :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka szalejesz! :D Log: Tove Queenstar

    OdpowiedzUsuń
  4. Violeta Swiftpie xDD
    Udostępniam na moim facebooku C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasubowałam:) Udostępiniłam:) Piszę komentarz:) i moje imię:
    Ida Darklund xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Udostępniłam na moim blogu, jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rose Candlehand ;3 fajny konkurs ale jak mam lt to i tak mogę użyć jak wygram tego ? xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Może byś dała link do kanału? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejooooo! Powodzenia wszystkim!
    Miranda Shorthall

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto spróbować ;)
    Addison Queengren

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :p Fajny bloog

    Katarina Moonburg

    OdpowiedzUsuń
  12. Caroline Highside
    to chyba wiesz xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Gotowe c: Udostępnione na fb ^^ Lauren Sweetrock :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Emmy Mousestorm 8)
    Udostępnię na fb, i na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Addison Mchurricane
    Gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. First of all I want to thank you for making these competitions because there are lot of people who cant allow sc or sr to themselves.I shared this in my fcb Vita Diamond,my youtube channel Violeta Snowland and my little group c:
    Good luck everyone !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszę komentarz, proszę bardzo. XD
    W grze jestem Zsuzsanna Wolfrock. c:

    OdpowiedzUsuń
  18. Colette Mchaven12 kwietnia 2015 07:32

    Jestem Colette Mchaven

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział nazywam się Margaret Lionstar zaraz idę na twój kanał 10 raz z kolei

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Blanka Pandaside c;

    OdpowiedzUsuń
  22. Martine Lionberg

    OdpowiedzUsuń
  23. Nazywam się Lily Fishwater :) Lubię twojego bloga, więc zapraszam też ciebie na mojego ;)
    http://starstablelily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Viktoria Silverbrooke (Udostępniłam na fb xd)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mandy Applestar, zaraz na Insta dam c:

    OdpowiedzUsuń
  26. Moa Bunnyrock, I shared this on Facebook c:
    Good Luck Everyone!

    OdpowiedzUsuń
  27. Franceska Bluelord
    uds. fb

    OdpowiedzUsuń
  28. Julia Winterpoulos. Mam cię na oku na insta :)
    Udostępnie : Google, Blog,Insta, FB. Liczę że wygram bo potrzebuję <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Allison Darkdawn :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hym jak skomentować ten post...po prostu jest super tak samo jak Ty xD Moja nazwa w grze : Klaudia Mysteryforest :D Już piszę na moim blogu (dopiero założonym) o konkursie :3 A i nie mogę znaleźć Cię na YT :C

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey, I saw your picture with the competition and I would like to take part in it :) My username is: Lauren Whalevalley :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gabrielle Quenyard

    OdpowiedzUsuń
  33. twój blog jest suuper

    OdpowiedzUsuń
  34. Viktoria Riverbridge http://starstableviki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym wygrać •--•

    Valentina Wolfweb

    OdpowiedzUsuń
  36. Hejo Julia pamiętasz mnie? Ach... no tak pisze z Anonima xD To ją Layla Queenstreet mam cię na skypie Oliwia Markowski c: Superrrr konkurs chciałabym wygrać ale to tylko marzenia.... Nie mam szczęścia... nigdy nic nie wygrałam :ccc Ale jeżeli nie spróbuje to się nie przekonam xD Napisze na fb: Layla Queenstreet. DDobra ją się rozpisalam xD Paaaaa

    OdpowiedzUsuń
  37. Super Julia :) Udostępnie na blogu ^^

    Hazel Crazyfall

    OdpowiedzUsuń
  38. Zajefajny konkurs, he he :) Genevieve Mightycamp

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko zrobione. :) Życzę powodzenia uczestnikom :)
    Vera Mctree

    OdpowiedzUsuń
  40. Zrobione. Mam nadzieję że wygra uczciwa osoba :) Napewno ja ją nie jestem ;)
    Patricia Diamondwater
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Arisha Moosebear :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Alice Goldgarden :')

    OdpowiedzUsuń
  43. Biore udział ^^

    mój bklog mam już roka jeszcze nie mam nawet 1000 wyświetleń i 0 obserwatorów :c

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział :) Addison Youngside

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie... pod jakim względem będziesz oceniać? OK spełnimy warunki a co potem? Wybierzesz sobie których będziesz chciała? Dla mnie to będzie nie sprawiedliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy będą brać udział w losowaniu :) Ja nikogo nie wybieram tylko program, aby było uczciwie.

      Usuń
    2. to fajnie :D...
      A są takie programy, które wybierają? o.O
      :)

      Usuń
  46. Popieram dzięki temu zdobędziesz więcej czytelników a później nikt nie dostanie SC lub SR...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs jest losowy, program wylosuje osobę, która zdobędzie wybraną nagrodę :) nie rozumiem co jest w tym złego.

      Usuń
  47. Victoria Appleweb :3 Udostępnię link do konkursu na blogu :D http://starstableivictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kailey Longfall, udostępniam na FB! :3

    OdpowiedzUsuń
  49. Łoh, dużo się nas zrobiło xD a julia nie wiedziała czy będzie 30 osób xD
    P.S
    Super blogeł ;3

    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  50. Natalia Deerforest13 kwietnia 2015 23:47

    No hej :3 Natalia Deerforest

    OdpowiedzUsuń
  51. Elsa Winterfoot ;)
    Udostępnione na fb. :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Super blog <3
    Kaja Flowerhaven :3

    OdpowiedzUsuń
  53. Lorelei Fogwatcher ;3

    OdpowiedzUsuń
  54. Martine Orangeland
    Na Facebooku
    Zasubskrybowałam

    OdpowiedzUsuń
  55. Agata Skylord owo Spróbuje a co tam. Zasubkowałam, obserwuje i udostępniłam na FB ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. Zoey Foghaven zasubowalam, udostepnilam na twitchu ;3

    OdpowiedzUsuń
  57. Biore udział <3 potrzebuje sc i sr :dddddd

    OdpowiedzUsuń
  58. już <3 Margaux Diamondwather

    OdpowiedzUsuń
  59. Dałam suba na YT, na moim blogu (katalin-starstableonline.blogspot.com) jest teraz link do konkursu w lewym bocznym pasku, a w gdzie nazywam się Katalin Bunnystar więc biorę udział ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam nie "w gdzie" tylko "w grze" :)

      Usuń
  60. Pia Dragonfall ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja chce mój nick Patricia Kittenrock

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja proszę jestem Saga Mysterytree i kiedy będzie trzeba wpisywać ?

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja proszę jestem Saga Mysterytree i kiedy będzie trzeba wpisywać ?

    OdpowiedzUsuń
  64. Na instagrama liknełam a i Kara Waterknight

    OdpowiedzUsuń
  65. Francesca Sleepygirl świetny blog, dałam ten link na mój blog (proszę o odpowiedź) http://kontotezprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Niestety nie mam konta na google. Emmy Mountaingrey

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale super! Login- Katelyn Shadowboard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +opublikowałam na fb, wszystko zrobiłam co musiałam :)

      Usuń
  68. Wszystko zrobiłam :3.
    ~ Susan Slowrock

    OdpowiedzUsuń
  69. Victoria Diamondson :-D który mam numerek? :-o

    OdpowiedzUsuń
  70. Halo, halo odbjur!
    Lores się zgłasza!
    Kirsten Lightforest!
    Odbjur!

    OdpowiedzUsuń
  71. Natalia Diamondlund udst na fcb wszystko zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Wtedy są (20 maja) urodziny mej BFF.

    OdpowiedzUsuń
  73. Masz wspaniałego bloga :)
    Dobry pomysł z konkursem! ;)
    Mnie jednak niestety nie byłoby stać :D

    Victoire Skystar

    OdpowiedzUsuń
  74. ponownie piszę
    Francesca Sleepygirl świetny blog, dałam ten link na mój blog (proszę o odpowiedź) http://kontotezprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Biorę udział. ^^
    Rose Queenhall
    http://awesome-starstable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Zaobserwowane, udostępnione :3 Liczę na miły majowy prezent <3
    Maja Sharklake

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo potrzebuję twojego wsparcia. Jesteś bardzo hojna.
    opublikowałam na IG: wera8191
    Cecilia Kittenbard

    OdpowiedzUsuń
  78. Dasha Moonbard

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechcący usunęłam komentarz ;-;
      To tak, jestem Charlotte Birchbear, Twój konkurs udostępniam na blogu.

      Usuń
  80. ponownie piszę
    Francesca Sleepygirl świetny blog, dałam ten link na mój blog (proszę o odpowiedź) http://kontotezprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Aaliyah Darkgarden
    Blog udostępniłam (nie przez banner, a przez link) na swojej stronie na hołrsie.
    http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=2339950

    OdpowiedzUsuń
  82. Kate Rainpaw, gotowe ;)
    *Tak późno* XD

    OdpowiedzUsuń
  83. Ania Applebrooke :) Opublikowane na blogu

    OdpowiedzUsuń
  84. Witoj. XD Amanda Dolphincamp.

    OdpowiedzUsuń