piątek, 10 kwietnia 2015

Game Master małe spotkanie :D

Cześć :)
Jak pewnie wiecie ostatnio w grze pojawiła się Game Master Lovisa :) nie jest to nikt inny jak Pani Aleksandra z polskiego supportu. Teraz można ją zobaczyć i sobie zrobić fotkę. Uważam, że to jest świetny pomysł aby każdy miał okazję porozmawiać z P.Olą na czacie. Proszę kilka zdjęć z piątkowego spotkania.
do tego momentu byłyśmy same potem oczywiście tłum graczy :D nawet mnie rozpoznali
Team RMC też jest xD


I na koniec mega miła niespodzianka
Pani Ola 2 razy zaznaczyła, że mam fajnego bloga z czego się bardzo ciesze i to zaszczyt :)
Pozdrawiam wszystkich czytelników, a w szczególności Panią Aleksandrę.

12 komentarzy:

  1. Wow! Mój tekst jest na zdjęciu!<3 Również pozdrawiam p. Olę!

    Carine D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Fajnie masz, że czyta Twojego bloga. A bloga Mel też czyta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ci zazdroszczę zawsze chciałam się z Panią Olą spotkać ale nie miałam jeszcze okazji.
    Zazdroszczę ci że czyta twojego bloga mojego nikt nie czyta ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy mojego czyta :D Raz zaglądnęła na pewno, bo mówiła mi, że mogę dostać bana za zdjęcia z zamkniętego hc XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze ja jej jeszcze nigdy nie spotkalam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ją spotkałam na czacie, a tak to jej nie widziałam xD
    Hehe, szczęściara... Byłaś tylko Ty i P. Ola x3

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ciekawe czy będzie tak odwiedzała polski serwer czy to tylko dwa razy? :o
    Szczęściara ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślałam że Pani Ola będzie wgl nic nie mówiła ani nic poprostu jeździła , a tu co !? Zachowuje się jak dziecko , wtapia się w tło XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow! p. Ola czyta twojego bloga?! Ale masz szczęście! Mojego nikt nie czyta :( I do tego byłaś z nią sam na sam O.o ciekawe czy będzie na rajdzie w sobotę o 15.00 :D Oby!

    OdpowiedzUsuń