środa, 1 kwietnia 2015

Gdzie są jajka wielkanocne? Mapka

Hej :) Jak wiecie od dziś możecie szukać po całym Jorvik wielkanocnych jajeczek, które dają nam drobne upominki. Stworzyłam dla Was mapkę gdzie orientacyjnie jest pokazana lokalizacja jajek :)

1. Kopalnia Damaszek
2. Plaża Fort Pinta
3. Opuszczona Farma/Okolice wzgórza Nilmera
4. Wioska Jodłowy Gaj
5. Dolina Mgły w DUD
6. Zamarznięte Jezioro w DUD
7. Północna Przełęcz
8. GHV Las Złotych Liści
9.Wioska Rybacka
10. Ujeżdzalnia
11.Zapomniane Pola
12. Stajnia Jorvik
13. Goldspur
14. Mrs Pik
15. Miasto Jarlaheim


Mam nadzieję, że Wam pomogłam.


19 komentarzy:

  1. Dzięki :)

    ~Holly Riverbear~ xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki lepiej to podałaś niż blog Melisy

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak otrzymać zadanie zadanie od Thomasa?

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak dokładniej gdzie jest złote jajko w wiosce jodłowy gaj bo niemoge znaleść

    OdpowiedzUsuń
  5. W jodłowym gaju za fryzjerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE MOGĘ ZNALEŚĆ JAJKA W JARLAHEIM :( POWIEDZIE MI MOŻE GDZIE WY MIELIŚCIE ? MOŻE BĘDĘ MIAŁA TAM GDZIE WY:(

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie jesy w rodzinie Goldspurów ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ej czemu jak znalazłam wszystkie to pisze dalej że sa jeszcze ? a wszystkie z mapki zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. A są buty ze złotych jajek czy nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi brakuje 2 a już dziś nie wejdę i nie wiem czy jutro będą

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Pajn!Nie mogę znaleźć jajka w JG powiesz gdzie jest?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie jest na farmie Goldspur? W zagrodzzie dla koni nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog. Bardzo mi pomogłaś. :D I jeśli ktoś by mógł wysłać mi screena w komentarzu gdzie jest jajko na zapomnianych polach byłabym wdzięczna ;). (jeśli się nie da poprosiłabym o współrzędne)

    OdpowiedzUsuń